Review:Ochelari Firmoo

    


           De cand ma stiu mereu mi-am dorit ca pentru o zi sau doua sa port ochelari.Nu ma intelegeti gresit,nu vreau sa am probleme cu vederea ,ci doar sa experimentez pentru ceva timp placerea de a-i purta.
        Si iata ca cei de la Firmoo mi-au facut un mic cadou acum cateva saptamani in urma.Mi-au oferit sansa de a testa o pereche de ochelari(eu i-am ales pe cei fara dioptrii,pur fashion) si zau ca toti la facultate ma intrebau de unde i-am cumparat si daca am dat faliment  .:))
      Nu le-am dezvaluit micul meu secret ,dar ii mai port din cand in cand pentru ca ma fac sa arat mai profi ,mai ales in meseria pe care incet incet o voi avea.
            Pentru inceput pot spune ca m-a impresionat rapiditatea cu care mi-au fost livrati tocmai din USA.Au ajuns intr-o saptamana prin curier.
De asemea,observ atentia pentru fiecare detaliu in parte.Etui-ul este extrem de rezistent ,iar modelul de pe rame ma face sa ii port din ce in ce mai des.
         Lentilele sunt din plastic,dar extrem de rezistent si nu incomodeaza deloc vederea.

Pretul este de aproximativ 30$ si sincer merita absolut fiecare banut.M-ai ales ca mi-am satisfacut o curiozitate ce o aveam de cativa ani.                                                                                     Acum va las cu cateva poze facute rapid.Am fugit la spital :*
P.s: Tocmai am aflat de programul  First Pair Free unde aveti ocazia sa testati orice tip de ochelari,tot ce trebuie sa faceti este sa platiti transportul.Mai multe detalii aici.

15 comentarii:

  1. iti vin tare bine , poate castig si eu ...:)
    da' mosu a venit ???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca:x Sper sa nu fie mult transportul pentru ca as lua unii si pt sora mea.
      Mosul nu a venit anul asta:( Am fost la facultate si nu mi-a umplut nimeni cizmulitele.

      Ștergere
  2. Sunt foarte draguti si chiar iti sta bine cu ochelari :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine-ti mai sta!!!
    Am vazut ca ziceai de cadou pt sora ta. Am facut eu o simulare, de curiozitate sa vad cat e transportul, e vorba de vreo 25 euro.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare tare mult:*
      Oh,atat de mult.Inseamna ca se merita doar daca ai nevoie de o pereche de ochelari noi:))

      Ștergere
  4. hei,foarte dragutapostarea asta,imi poti spune te rog cat te-a costat transportul?m-ar interesa si pe mine o comanda...si as vrea sa-mi fac o idee. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer nu stiu cat costa transportul.
      Insa poti face o simulare:-s
      Uite ce informatii am gasit pe site:
      ,,What courier service you will use for shipping my order?
      Courier Service We Use Country Shipping Method Delivery Cost US Standard Shipping (USPS) 6-10 days after processing USD6.95 Express Courier Service 3-5 days after processing USD12.95 Canada & Australia Express Courier Service 5-7 days after processing USD12.95 Ireland, Austria, Belgium, Denmark, Netherlands, Germany, France, Finland, Luxembourg, Malta, Norway, Portugal, Sweden, Switzerland, Spain, Greece, Italy, England, UAE and Bengal Express Courier Service 5-7 days after processing USD15.75 New Zealand, Papua New...''

      Ștergere